dinsdag 7 april 2020 Inloggen
 
Herstellingen

Hoe meld je een technisch probleem?

  • Steeds via het kantoor, nooit via de techniekers zelf.
  • Wees duidelijk, omschrijf correct wat het probleem is.
  • bel: 013/31.29.60
  • u krijgt eerst een keuzemenu
  1. huurders en herstellingen
  2. kandidaat-huurders
  3. andere vragen

                Nadat u een keuze gemaakt heeft, krijgt u een medewerker aan de lijn.    

 

 

 

Er is een dringende herstelling nodig buiten onze openingsuren? (NIET in juli en augustus)

Wat is dringend? 

  • geen verwarming in de winter
  • geen warm water in de winter
  • brand
  • gesprongen waterleiding

Waarvoor bel je niet naar de wachtdienst?

Burenruzies, vragen over de huurprijs, je hebt jezelf buitengesloten,….

Wanneer zijn we te bereiken?

  • maandag – vrijdag:          tot 21u30 ’s avonds
  • zaterdag – zondag:          van 9u tot 21u30

Wanneer zijn we niet te bereiken?

  • Op feestdagen is er beperkte bereikbaarheid. 
  • In de maanden JULI en AUGUSTUS is er geen permanentie.

Hoe ga je te werk?

  • Bel 013/31.29.60 => je hoort het antwoordapparaat
  • Maak een keuze:
    • druk 1:

je kan een boodschap inspreken na de pieptoon: vermeld steeds naam, adres, telefoonnummer en de dag waarop onze technieker bij je kan langskomen.

  • druk 2:

enkel in dringende gevallen! (zie hierboven)

Je wordt doorverbonden met een medewerker.

De medewerkers is niet beschikbaar?  Spreek een boodschap in! 

Vermeld zeker: naam, adres en telefoonnummer.  Wij bellen u terug.

 

Bij gasgeur neem je steeds contact op met de gasmaatschappij: Eandis 0800/65 0 65.
 

Welke herstellingen ten laste zijn van de huurder dan wel van Diest-Uitbreiding, kan u hier (uitgebreid) of hier (bondig) vinden.

De Provincie Vlaams-Brabant heeft ook een handige Ziezo!-brochure uitgegeven betreffende herstellingen en onderhoud van uw woongelegenheid.